O kadar doluyimki insanlar beni hiç mi tanıyamamış diyorum kardeşimin eski telefonunu kullanıyorum marka yerine çeşit kıyafet alıyorum uyguna; markaya sırf amblemi için starbuckstan kahve içen herşeyin en pahalısına markasına kaçan insanlar okumama gezmeme harcadığım parayı değişmiş olmama yoruyor asıl marka bağımlılığı lüks eşya takıntılığı gösteriş budalılığındır gezmek ve okumaya harcamak kendine yatırımdır mutlu andır  asgari ücretle en  pahalı telefonu  taşıyanlar varken imkanı olan tuşlu telefon kullanır hala marka bağımlıları gösteriş budalaları önce aynaya baksın sonra beni yargılasın  lütfen.kusur arıyorsanız tüm  aynalar sizin kendimi sürekli savunma ihtiyacı hissettiren yaşam enerjimi emen herkesle arama artık mesafa koyuyorum

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Memur olmadan önce neysem yine oyum asla değişti tarzı eleştirilerinkabıl etmiyorum.