EVLİLİK AŞKI ÖLDÜRÜR MÜ?

              Duygu Asena'nın Aslında aşk da yok adlı kitabını okudum orda evlenmekle beraber nasıl bir aşkın yavaş yavaş bittiğini gördüm. Peki gerçekten evlilik aşkı öldürür mü?

              Geçenler de bir psikoloğun bu konu da yorumunu izlemiştim. Evlilik aşkı öldürmez demişti. Aşkın bitmesinin sebebini şehvetin yerini kadınlarda şevkat almaya başlamışsa; eşinin eşi, değil de annesi gibi olmaya başlayınca aşkın öldüğünü söylemişti. Aslında bu sadece evlilikte değil uzun ilişkilerde de böyle bence sanırım .Ben uzmanı değilim tabi ki bu konunun ama deneyimleyerek  ve çevremizdeki ilişkilerden gördüğümüz kadarıyla bu böyle. Bir de anne olunca evlat dışında bir şey düşünemeyen anneler var anneliği kutsalaltırmayı abartıp; eşini, hayatını ,kendini, hobilerini boşlayıp zamanla kendilerine yabancılaşıyorlar. Evlilikte romantizm kadar önemli şehvet, tutku annesi değil eşi olun diyor bir çok danışman .Annesi, şevkatti gösteren zaten var diyorlar ve bence çok haklılar

          Evlilik aşkı öldürür mü bilinmez ama mutlu anne; mutlu çocuk, mutsuz anne; mutsuz çocuk... Ben sadece çocuk için mutsuz bir evliliğin sürdürülmesinin o çocuğa daha büyük bir haksızlık olduğuna inanlardanım.

          Evllilik zamanla aşkı öldürür mü bilinmez ama siz siz olun tutkunuzu kaybetmeyin derim. ;)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Memur olmadan önce neysem yine oyum asla değişti tarzı eleştirilerinkabıl etmiyorum.