BEN NAİF OLDUĞUM GÜÇLÜYÜM

            Bugün sosyal medyada Aydilge'nin bir ropörtajında duyduğum cümleydi. Cümle de kendimi buldum.Ben naif olduğum için güçlüyüm diyordu ;zorbalık yapmamayı güçlülük görmüyorum ;tam tersi asıl zayıflığın o olduğunu söylüyordu. O kadar doğru ki. Ben  de naif olduğum için hoşuma gitti naif mizaç güçsüzlük değil .Zorbalık asıl güçsüzlük olan. Güçlü insan neden insanları kırmaya incitmeye ihtitaç duysun ki diyor ve o kadar haklı ki  hep naif mizacım yüzünden güçsüzlükle pasiflikle yargılandım hep.

          Hatta bir çok psilolojik danışman bile eziklik gibi göründüğünü söyler bu eziklik değil saygı çerçevesinde kimseye kırmadan konuşmak neden eziklik gibi görünür anlamam. Kibar olmak saygılı olmak eziklik olarak gördüğümüz yerde kaybettik insanlığımızı, saf olmayı enayilik; aptallık olarak gördüğümüz yerde bıraktık insanlığımızı, hırslı olmakla ;azimli olmayı karıştırdığımız yerde bıraktık insanlığımızı ,statüyü adam olmak sandığımız yerde bıraktık insanlığımızı...

     Tüm zorbalara inat ben naif ,kibar, saygılı olduğum için güçlüyüm.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Memur olmadan önce neysem yine oyum asla değişti tarzı eleştirilerinkabıl etmiyorum.