NEYE GÜLDÜĞÜNÜZ TERBİYENİZİ BELİRLER?

       İnsanlar neden bazı insanların zayıf yönleriyle dalga geçmeyi komik sanar Neden bir yerde düşene güleriz ya da tipini beğenmediğimiz insana güleriz mesela kilo bilemeyiz neden kilo aldığın mesela ben antidepresanlardan 30 kilo aldım ve bu ilaçları birden bırakmam mümkün değil sağlığım için bir süre daha kullanmam gerekiyor. Ama kıyafetimi çok güzel yakıştırarak kısmen bu durumu kapatıyorum ve çok zayıflığı zaten sevmiyorum ideal güzelliğe  uymamız mümkün değil zaten  60 70 lerde etine dolgunluk modaymuış mesela modaya uyum sağlıycam diye bedenimle sürekli uğralşmak bir özgüven eksikliğidir zaten neyse konumuza dönelim ben halimden memnunken  niye benden çok önemserler kilomu özgüven eksikliklerini geçtim kimsi de bir dirhem et bin ayıp örter der bence çok güzel kıyafet taşıyosun iyi askısın diyen de var zaten herkese göre ayarlayamıycağıma göre bedenimi takılmıyorum bunlara ama kilolu insanlarla dalga geçenlere düşene düştüğü yerde kaldırmak için yardıma koşmak yerine kahkahaya boğulanlara karşı aşırı bir hasasiyetim var kilolu olduğumdan ya da haksızlığa gelemediğimden değil neye güldüğümüz terbiyemizi belli eder o kadar saçma şeylere yüksek kahkaha atan insanlar artık beni bunaltıyor komik bulmadığım espriye niye gülüyimki 

       Ait olmadığım yerlerden uzaklaşıyorum artık çünkü bir yere uyum sağlamaya çalışıyorsan oraya ait değilsindir.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Memur olmadan önce neysem yine oyum asla değişti tarzı eleştirilerinkabıl etmiyorum.