ŞİMDİ SİZE BİR SORU

   Tavuk mu yumurtadan çıkar yumurta mı tavuktan  çıkar ya da okuyan mı daha çok bilir gezen mi gibi klişe bir soru dost acı gün de mi belli olur tatlı bir günde mi ? Nerden çıktı şimdi bu geçen bir yerde duymuştum dostun iyi gün de belli olur demişti. Kötü gün dostu herkes olur herkes kötü günde merhamet eder ama iyi  zaman da dostunun  başarısıyla mutluluğuyla mutlu olmak her baba yiğidin harcı değildir.

     Herkes kalbiyle nafakalansın ne güzel bir dua herkes kalbinin ekmeğini yesin kimsenin ekmeğinde işinden aşında aşkında mutluluğunda gözüm yok kimsenin de benimkinde olmasın bi zahmet Allah bana bir veriyorsa size beş versin yeter ki benim mutluluğumda huzurumda ruh sağlığımda neşemde keyfimde gözünüz olmasın 

      Dilerim herkes kalbindeki gibi yaşasın yeter ki benim huzuruma bulaşmasın Rabbim iyi gün dostlarıyla karşılaştırsın!!!

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Memur olmadan önce neysem yine oyum asla değişti tarzı eleştirilerinkabıl etmiyorum.