TÜRKİYE DE İDEOLOJI

           Türkiye de ideolojı diyince hep bir fanatik bağlanma görüyorum. Neden insanlar ideolojilere, futbol takımlarına fanatik bağlanır. Keşke insan ülkesinin refahı için, huzuru ,mutluluğu için amaçlar edinse ve onlara körürüne bağlansa; ülkesine hizmeti için amaçlara bağlansa herkes işini en iyi şekilde yapmak için elinden geleni yapsa ben her konuda dengeli bir duruşun doğru olduğunu savunuyorum her konuda aşırıya kaçmanın dengenin sirayesi kaçmasının doğru olmadığını düşünüyorum.

       Sosyoloji okuyorum her ne kadar  sınavlarıma giresemede bu ara; ülkem için ,vatanıma güzel hizmetler için, hayallerim var hep kendimi geliştirme çabası içindeyim. Okuyorum izliyorum öğreniyorum eğitim alıyorum çabalıyorum Atatürkün dediği gibi kurtarıcı beklemeyin kurtarıcı siz olun 

      Ama yeni nesil ya da bir kesim nasıl diyim bir lay lay lom kafasında aman ülkeyi ben mi kurtaracam kafasında herkes böyle düşünürse baştan kaybettik demektir.Paramı alıyım geçiyim kenara resmi bayramlada ülkemi vatanımı anarım demekle olmuyor işiniz ne olursa olsun en doğru şekilde yapmaya çalışmakla oluyor bu sorumluluk bilincinde olmak demek işini hakkını veren tüm emekçilerin günü kutlu olsun.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Memur olmadan önce neysem yine oyum asla değişti tarzı eleştirilerinkabıl etmiyorum.